La Pobla de Vallbona

INFANTIL

TAULER D’ANUNCIS INFANTIL
IV -SETMANA CULTURAL

Per quart any consecutiu, el nostre centre, celebra la setmana cultural. Dediquem aquest període de temps a apropar al nostre alumnat les diferents manifestacions culturals que tenim al nostre abast, com: recreació de texts literaris, jornades poètiques, animacions lectores, visualització de pel·lícules (cinefòrum), tallers d’emocions,….. Presentem una mostra fotogràfica, d’avui, destinada a la lectura de [Llegir Mes…]

Ultimate Responsive Image Slider Plugin Powered By Weblizar

• En la nostra escola treballem basant-nos en una metodologia activa i participativa, on els alumnes són els protagonistes dels seus aprenentatges.
  •  La finalitat de l’educació infantil és contribuïr al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels xiquets/etes, proporcionant-los un clima i entorn de confiança on es senten acollits i amb expectatives d’aprenentatge.

Treballem les tres àrees curriculars:

• Descoberta d’un mateix i dels altres. utilitzem el cos i les seues possibilitats per expressar-nos i desenvolupar hàbits d’autonomia.
  • Descoberta de l’entorn. fem servir l’observació i experimentació directa per a descobrir les característiques de l’entorn.
  • Comunicació i llenguatges: coneixem i fem servir els diferents llenguatges: verbal, matemàtic, plàstic, musical ens apropem al coneixement d’una llengua extrangera.
Altres aspectes molt importants que treballem són els hàbits (d’autonomia, socialització i treball) que són útils per a l’adquisició dels aprenentatges.

Tot això ho treballem dins i fóra de l’aula mitjançant els projectes de treball, els racons d’aprenentatge i els tallers.

En la nostra escola la implicació de les famílies en les diferents activitats ( teatre de la tardor, projectes, aniversaris, tallers, jocs a les aules,..) és fonamental, perquè afavoreix la relació familia-escola i els aprenetatges dels nostres alumnes.

julio 2018
ARXIUS